kezdőoldal oldaltérkép kapcsolat impresszum
Márkák >> VF Venieri >> Kotró-rakodók >> VF Venieri 10.33C

VF Venieri 10.33C Kotró-rakodó

Összkerék kormányzás


Főbb paraméterek

Motorteljesítmény:
106 LE
Max. utazósebesség:
40 km/h
Üzemi tömeg:
9400 kg
Max. ásási mélység:
5.8 m

- Standard homlokrakodó kanál: 2.350 mm széles, 1.200 l
- Standard kotrókanál: 500 mm széles, 165 l
- Befoglaló méretek (hxszxm): 6.000x2350x3627 mm
- Tengelytáv: 2.200 mm
- Statikus billenő terhelés: 5.600 kg
- Felszakító erő a homlokrakodó kanál fogakon: 9.100 kg
- Felszakító erő a kotrószerelék fogain: 5.550 kg
- Hasmagasság: 450 mm
- Rakodási magasság homlokrakodó kanállal (kanál csuklópont): 3.525 mm, kotrószerelékkel: 4.650 mm
- Kotrószerelék max. ásási mélység behúzott/kitolt teleszkópgémmel: 4.400/5.800 mm
- DEUTZ TCD 3.6 L4 Tier 4i
- Felső kivezetésű kipufogórendszer
- Hidraulikus szervokormányzás 3 kapcsolási móddal: első kerék kormányzása közúti közlekedéshez, összkerékkormányzás és oldalazó kormányzás. Min. belső fordulási sugár: 2.570 mm
- Állítható kormányoszlop
- Hidrosztatikus erőátvitel automatikus teljesítményszabályzással, zárt hidraulika körbe épített változtatható térfogatáramú szivattyúval és hidromotorral, fogaskerekes hajtóművel kiegészítve
- Négy előre- és négy hátrameneti sebességfokozat (a 3. és 4. fokozat kapcsolása automatikus) a kormányon elhelyezett bajuszkapcsolóval működtethető. Az első két fokozat munkaterületre szánva: 0-5 km/h és 0-16 km/h, a harmadik: 0-10 km/h, a közlekedésre szolgáló negyedik fokozatban elérhető sebesség: 0-40 km/h
- Max. hidraulikus térfogatáram 130 l/perc, max. hidr. nyomás 230 bar. A hidraulika folyadék szűrése a visszafolyó ágba épített teljes áramú szűrővel történik
- Az állandó 4WD hajtásláncú homlokrakodónál a nyomatékot a kimondottan nehéz igénybevételekre méretezett hidak viszik át bolygókerekes keréklehajtásokon keresztül
- A hátsó híd mereven a vázhoz rögzített, a mellső híd 20°-ig oszcillál
- A gép hátsó tengelye proporcionális, automatikusan záródó differenciálművel szerelt
- Az üzemi fék minden kerékre ható, többtárcsás olajfék rendszer, kétkörös, hidraulikus működtetésű
- Kézi működtetésű mechanikus rögzítőfék
- Standard kerékméret: 15.5-25- 12PR
- A homlokrakodó vezérlése egykaros, szervo működtetésű, 4 pozíciós emelő és 3 pozíciós kanálbillentő rendszerrel
- A kotrószerelék működtetése kétkaros, "óra" rendszerű
- A homlokrakodó és kotró hidraulikus kör biztonsági szelepe 230 bar-ra, a kormányköré 175 bar-ra van beállítva
- Az emelő munkahenger jellemző méretei: 90x665 mm
- A kanálbillentő munkahenger jellemző méretei: 110x445 mm
- A teljes ciklusidő: 8,1 másodperc
- A gép ergonómiailag kiválóan megalkotott, zajszigetelt, ISO ROPS-FOPS szabványoknak megfelelő fülkével ellátott, nyitható első-, hátsó- és oldalablakokkal, ablaktörlővel, fűtő-szellőztető berendezéssel és rádióval felszerelt
- A vezetőülés hidraulikusan csillapított mechanikus rugózással, karfával és biztonsági övvel van ellátva
- A gép teljes közúti világító és jelzőberendezésekkel, mágnestalpas sárga figyelmeztető forgófénnyel, valamint 2 első és 2 hátsó munkalámpával és tolatásra figyelmeztető hangjelzéssel rendelkezik
- A műszerfal minden fontos funkciót tartalmaz: üzemóra számláló, fordulatszám mérő, hűtőfolyadék hőfokmérő, motorolajnyomás jelző, hidraulika folyadék hőmérséklet jelző, üzemanyagszint jelző, hidraulikaszűrő eltömődés jelző, stb.
- Hidraulikus túlterhelés védelem, hangjelzéssel kísérve
- Két darab hidraulikusan működtethető letalpaló láb kotrási műveletekhez
- A kotrószerelék oldalirányú eltolását lehetővé tevő sínszerkezet, hidraulikus megfogó papucsokkal

Opcionális felszereltség:
- Négyfunkciós kanál
- Szervohidraulikus joystick a homlokrakodó vezérléséhez
- Teleszkópos kitológém
- Hidraulikus gyorscsatlakozó a homlokrakodón
- Hidraulikus kiépítés a kotrószereléken bontókalapács és fúróberendezés      meghajtásához
-Raklapvilla, 1200 mm hosszú (130x45 mm)
- Hidraulikus kiépítés a homlokrakodón
- klíma, rádió 

Az alábbiakban szeretném felhívni a figyelmet a műszaki különbségekre az általunk ajánlott VF Venieri 10.33C szerkezeti kialakítása és az általában elterjedt kotró-rakodó gépek között:

Rálátás a homlokrakodó kanál vágóélére, illetve a kanál előtti területre:
Mivel a motor nem elől, hanem a fülke alatt keresztben van elhelyezve, az kompaktabb homlokrakodó elrendezést tesz lehetővé, a gépkezelő kiválóan rálát a homlokrakodó kanálra, illetve a rendezendő terepre, mivel nem takarja a kilátást a motor.

Kiváló súlyelosztás, páratlan stabilitás:
A középen, keresztben elhelyezett motor javítja a tengelyek közötti súlyeloszlást (50-50%) és mivel a súlypont jóval lejjebb került, ez kivételes stabilitást eredményez.

Alul, oldalt elhelyezett hűtő:
A transzverzális motorelrendezés lehetővé teszi a hűtő optimális elhelyezését, ezáltal a beszívott levegő nem a homlokrakodó által felkavart porral telt térből, hanem a gép melletti tisztább részből érkezik, javítva a hűtés hatásfokát. Emellett egyszerűen megoldható a fülke fűtése, és a hűtőradiátor védett a homlokrakodásnál a kanálból kieső kődarabok stb. ellen.

Teherautóra való rakodás során a géppel közelebb lehet állni a rakfelülethez:
Mivel nincs elöl motortér, a géppel egészen közel lehet állni a teherautóhoz, így a rakodókanállal a platóra jóval beljebb lehet nyúlni, egyszerűbb és gyorsabb a rakodás, mint a traktorvázas géppel.

Z-rendszerű homlokrakodó geometria:
A parallel rendszerű homlokrakodó kialakításhoz képest a Venieri által használt Z-geometria jóval nagyobb felszakítóerőt eredményez, a munkaeszközre való kiváló rálátás és gyorsabb "kanálfeltöltés" mellett.

A kotrószerelék szélső helyzetében fal "melletti ásásra" is alkalmas:
A Venieri gépeken a kotrószerelék teljesen kitolható (a letalpaló láb síkján is túl) ami lehetővé teszi akár "fal melletti" árokásást is.

Osszcilláló hátsó tengely:
A Venieri 10.33C hátsó tengelye 20°-ban tud elfordulni a középpontja körül (természetesen a fülkéből tetszőleges pozícióban rögzíthetően) hidraulikus munkahenger által, ami kivételes stabilitást tesz lehetővé, ráadásul menetelésnél lengéscsillapítóként szolgál, valamint lehetővé teszi a különleges terepviszonyok közötti munkavégzést.

Hidrosztatikus hajtás:
A hidrosztatikus erőátvitel kényelmes és gyors kezelhetőséget eredményez minden terepviszonynál, ráadásul lehetővé teszi bármilyen hidraulikus kiegészítő eszköz (aszfaltmaró, hómaró stb.) használatát anélkül, hogy az eszközök meghajtása csökkentené a hidrosztatikus teljesítményt.



Gépkereső
Kategóriák